Tema: Re: "Paslaptingas garsas"
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-11 11:09:35
O tamsta įsitikinus, kad buvo planuota renovuoti būtent transformatorius?
Kažką gal atnaujino, kaminus perdažė ir pavadino tai renovacija. Juk ne vien
transformatoriai sudaro elektrinę. Yra dar ir turbinos, generatoriai. Kodėl
tamsta manai, kad pinigai buvo skirti būtent transformatorių atnaujinimui?