Tema: Re: "Paslaptingas garsas"
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-08 14:59:58
o tai tipo taip sunku tą infragarsą išmatuoti? Jeigu žmogelis su fizika
nesusipykęs, galėtų daug visokių dalykėlių išmatuoti, o tada būtų ko prie
valdžios kabinėtis :)
Mes prieš kelis metus nuomojomės biurą senam name. Gaudesių tai nesigirdėjo
:) Ale kažkuriuo metu man "širdis per gerklę ėmė lipt". Nežinau, kaip tą
simptomą apibūdinti, kažkas tarp pykinimo ir stipraus širdies plakimo
gerklėj :) Žodžiu, užpypino tai negyvai, netgi į gydytoją kreipiausi, kuris
nieko nenustatė ir pasakė, kad išsigalvoju ("europoje", kur viskas matuojama
:). Viskas baigėsi savaime, išsikrausčius iš biuro. Galbūt per daug
technikos į 6-tojo dešimtmečio elektros tinklus buvo prijungta ir susidarė
kokie infraultravaivorykštiniai magnetiniai laukai :)