Tema: Re: "Paslaptingas garsas"
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-12 15:13:22
Ne, tai tamsta bandai įrodyti, kad triukšmo NĖRA, nes tamsta būdama kažkur
Elektrėnų apylinkėse jo NEGIRDĖJAI. Ašgi bandau įrodyti, kad triukšmas
visdėlto YRA, nors tamsta jo ir negirdėjai. Tamsta įsivaizduoji, kad
egzistuoja tik tie dalykai, apie kuriuos tamsta žinai? Aš su keliomis
pertraukomis jau 47 metus gyvenu Elektrėnuose, ne vieną kartą buvau šalia
elektrinės ir puikiai žinau, kokie garsai nuo jos sklinda. Kadaise buvo
deguoninė, nuo jos garsus garsas sklisdavo, po to ji susprogo, dabar liko
pačios elektrinės transformatoriai. Stato naują bloką, kai jį baigs statyti
tikiuosi, kad nebeeksploatuos senų transformatorių ir bus tyliau, bet vargu.