Tema: Re: akiu operacija lazeriu
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-05 11:05:10
mano teta po akies traumos išgyveno Fiodorovo gydymą - niekam nelinkėčiau. 6
operacijos, kas porą metų. Bet į gyvenimo pabaigą Fiodorovas pats pripažino
savo metodo netobulumą ir netgi žalą. Operacijos lazeriu principas kitoks,
bet dėl matymo kokybės pablogėjimo, kaip sakė Rūta, esu girdėjus iš kelių
pasidariusiųjų (jau seniai pasidariųsiųjų, 10 metų ir daugiau). Vienas naktį
praktiškai vairuoti negali, kažkokių superduper naktinio matymo akinių
reikia. Akiniai akiniais, aš jų irgi nemyliu ir nenešioju, bet kam jų
reikia, kai yra kontaktiniai lęšiai. Jie netrukdo netgi aktoriumi būti :)
Nors mano galva, ir akiniai netrukdo