Tema: Re: akiu operacija lazeriu
Autorius: bite
Data: 2010-10-04 23:54:33
"bastunas" <basta@tbasta.lt> wrote in message
news:i8ckrl$8aa$1@trimpas.omnitel.net...

> Labai manau nustebsi kai konsultuos ir operacija tau darys gydytojas su
> akinias. Taigi atkreipk demesi.

Šitas faktas bene pats iškalbingiausias. Bet kurioje akių klinikoje gydytojo
išskirtinis ženklas-akiniai.
Ar dar kažkam kažkas neaišku?

> [...]
>operacijos pamaciau, kad tamsoje zymai blogiau matau ir tu paciu zmoniu
>pradejau klausti ar jiems taip yra, visi tai patvirtino, bet visi dziaugesi
>kad nereikia akiniu. Man jau vel reikia akiniu, o juos parinkti yra
>sudetinga, kadangi akis deformuota del ko stiklai yra cilindriniai su
>skirtingomis pasukimo asimis. Tik nesenai nustate padidejusi akispudi. Kai
>gydytojos paklausiau ar cia ne jaunystes mano klaida, pasvyravo galva.
>Taigi jei nesi kino zvaigzde ir per metus sukuli vienus akinius geriau
>pamirsk akiu operacijas ir buk akiniuotis

Mano galva, teisingas požiūris, tik, gaila, kad aukšta kaina užgyventas.
Belieka dėkoti už dalijimąsi patirtim ir, įsiklausius į tai, galimybę
nedaryti savų klaidų.