Tema: Re: akiu operacija lazeriu
Autorius: bastunas
Data: 2010-10-04 16:29:25
Labai manau nustebsi kai konsultuos ir operacija tau darys gydytojas su
akinias. Taigi atkreipk demesi. Akis precizinis dalykas ir kiekviena
invazija turi trukumu kuriu dabar tau niekas nepasakoja. Trumparegyste man
tvarke Fiodorovo daktarai pries 30 metu. Jie cia atvaziuodavo Lietuvon.
Zadejo, kad matysiu kaip erelis. Tris metus abejojau, kol pasiryzau
pasnekejes su tais kuriuos operavo. Kai po operacijos pamaciau, kad tamsoje
zymai blogiau matau ir tu paciu zmoniu pradejau klausti ar jiems taip yra,
visi tai patvirtino, bet visi dziaugesi kad nereikia akiniu. Man jau vel
reikia akiniu, o juos parinkti yra sudetinga, kadangi akis deformuota del ko
stiklai yra cilindriniai su skirtingomis pasukimo asimis. Tik nesenai
nustate padidejusi akispudi. Kai gydytojos paklausiau ar cia ne jaunystes
mano klaida, pasvyravo galva. Taigi jei nesi kino zvaigzde ir per metus
sukuli vienus akinius geriau pamirsk akiu operacijas ir buk akiniuotis