Tema: Re: akiu operacija lazeriu
Autorius: virgelis
Data: 2010-10-04 13:50:39
Jau 10 menesiu kai pasidariau PRK tipo operacija. Ja daro iki 3 diptriju(jei
teisingai atsimenu)
Tavo kaina labai pigi kazko. Man kainavo akiu chirurgijos centre(uz abi
akis) ~3500+100 pirma konsultacija+ 5 pooperaciniai vaziavimai is Panevezio.
Mano galva patarimas kad pries operacija negailetu tu nuskausminamu lasu i
akis. Nors esme ne skausme( jo nera), o nejautroje. Kai daro operacija ryski
sviesa sviecia tiesiai i aki, nu labai jau ryski:))))
Tas lazeris kiek suprantu pats orientuojasi i akies obuoli. Bet pirminis
deginimo "smugis" man pasijaute vienai akiai(lyg akis suspazmavo). Ir kaip
tik su ta akim 0.05 dioptrijos nedatempe, ir kazkaip ji aplamai buvo
problematiskesne nei kita akis. Lyg gavosi su voku kazkas ne taip. Kazkur
pradejo trinti laikinas pooperacinis lesis. Issiemiau po paros. Nu ir ta
akis mato prasciau:))))) bet kai nuejau pas paprasta akiu gydytoja, pasirodo
kad ji mato vieneta, o kita mato pacia zemiausia eilute:))))  Su kita akimi
110% viskas OK buvo. Atrode kad galiu net vairuot iskart po operacijos.
Uztat turiu ka palyginti- viena akis buvo liuks kita su problemomis(aisku
nelabai didelemis).
Dar mazas minusiukas kad is arti truputi blogiau dabar matau(makro blogai
veikia:))) Is kokiu 15 cm jau taip truputi blogeja vaizdelis(bet cai gal ir
metai savo daro- virs 40 ir gal noras krapstinetis labai is arti-tarpai tarp
planariniu mikruskiu labai jau mazi:))).
Toliau nezinau kaip tai susije su operacija ar su manim- prie gero
apsvietimo ir prietemoje akiu matymas skiriasi(geriau mato tai su viena
akim, o prie kito apsvitimo buna kad jau kita geriau mato). DaGtare sake kad
taip net geriau vienu atveju viena akis labiau dirba kitu kita.

Del operaciju rusiu per konsultacija sake kad geriau PRK, nes nelieka pjuvio
randelio, kuris yra prie kitu rusiu operaciju, kur atkelia pavirsiau
lopineli-paslifuoja ir vel uzvercia. sako tas randelis gali itrukti, truputi
vaizda kraipyti.

mano bendras ispudis ir atsiliepimai tai 100% patenkintas(akinius nesiojau
kokius 25m)
pinigai aisku galejo buti ir mazesni, kaip tavo pvz atveju jau gera kain.
Bet as ir savo kainoje nesigailiu nei vieno lito.:))

Virgelis