Tema: Re: 2,5 metu vaikas dauzo galva
Autorius: lover\(DNA\)
Data: 2010-09-22 12:41:56
Loverio problema ta, kad jis visiskai kitaip masto nei
Alora ir jie niekada nesuras kompromiso.
ALOROS ir kitu mastymas, pasizymi tamsios mases ipatumais
dar galima ji pavadinti viduramzisku, proto aprasikos kazkokios
yra, bet pagrinde vadovaujamasi tamsiais prietarais smerkimais,
eksremistiskais sprendimais, bausmem ir taip toliau...
ypac ryskus isankstines nuomones susidarymas ir netolerancija...
as pastebejau, kad taip masto apskritai dauguma zmoniu, bet
jie praradoksaliai gerai isitvirtina gyvenime....
O kazkokios bendros nuomones negali buti, nes mano mastymo
netoleruoja, nepaisant, kad as ju mastyma kaip ir toleruociau...
Pastebeciau, dar kad tokiam konservatyviam mastymui
budingas zmogaus teisiu sumenkinimas, kaip budavo viduramziais
jeigu viena kazkuri pakabino miesto centrinej aikstej ant
rato tai visi aplinkui ziuri niekina ir juokiasi is tokio nelaimelio...
arba prirakino prie gedos stulpo, tai preainantieji apmeto akmenimis..
tamsusmas visu pirma yra neteisybes pateisinimas...ir kitaip mastanciu
eliminavimas bei netoleravimas..

o psichiatrine yra ne kas kita kaip viduramziu stiliaus inkvizicijos
vieta, kuriuoj pabuves negali nusiplauti sizofreniko etiketes....
Viduramziai valdo...garbe Dievui tamsybese...

kitaip mastantys turbut visais laikais buvo persekiojami...