Tema: Re: 2,5 metu vaikas dauzo galva
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-22 10:59:24
tamsta čia kažką painioji :) Kakoj šiltnamis, kai turi mane už mamą? :) Mano
vaikis šalto ir karšto matęs, į ašaras jį įpuldyti praktiškai šansų be. Šian
kaip tik jam 13 metų sukakojo, dovaną buvo gavęs prieš mėnesį - kelionę į
Londoną pas krikšto mamą. Vienas. Vilnius-Londonas-Niurnbergas. Puikiausiai
susitvarkė, jaučiasi juodai "suaugęs" ir "savarankiškas" ir baisiai
motyvuotas mokytis anglų kalbos :) Net į papildomą kursą užsirašė :)
Paprasčiausias "NE" man asmeniškai irgi ne argumentas, jeigu aš manau, kad
"taip". Todėl mano vaikai turi teisę į kitą nuomonę ir netgi tam tikrais
atvejais turi teisę į mano nuomonės pakeitimą, jeigu jiems pavyks įrodyti
savo tiesą arba parodyti, kad nauda jiems yra didesnė, nei žala man :) O man
įrodyti sunku. Aš nesu supermamka, mananti, kad ji geriausia ir jau pagal
defoltą žino, kas vaikams geriau arba kad vaikutis vargšelis visiškas
dundukas, nežinantis ką daro, todėl jam reikia viską atleisti (kol
neužpypina). Mano vaikai mane išmokė daug ką kitaip pamatyti, mes auklėjamės
abipusiai. Ir jie nėra nei išlepę, nei skystakiaušiai būsimieji
antidepresantų rijikai. Ir jiems nereikia galvos į sieną daužyti, kad kažką
pasiektų, nes nuo mažiausio mažens žino, kad lengviausia savo tikslą
pasiekti, suradus abiem pusėms priimtiną būdą. O vaikai yra būdų atradimo
specai, tik reikia jiems suteikti galimybę pajusti, kad kažką ir jie gali
pakeisti. Jeigu ras tinkamą būdą