Tema: Re: 2,5 metu vaikas dauzo galva
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-20 10:20:47
lietuviai, ponička, ne nevykėliai. Nevykėlė gal tik tamsta, jei tokią
debilišką frazę sugebi suregzti.

jeigu Ton būtų parašęs "mano vaikas visus siuntinėja na..., bet tai paplitęs
reiškinys, kaip atpratinti" tai aš suprasčiau, kad tai truputėlį toks
nekenksmingas lyrinis nukrypimas, nuo kurio galima „atpratinti“. Bet visa
formuluotė rodo, kad jis nenori matyti problemos sudėtingumo ir
kompleksiškumo. Ji neatsirado vakar. Ir normaliu atveju tėvai, kurie stebi
savo vaiką ir nori RASTI PRIEŽASTĮ, galėtų parašyti bent kažkiek
informacijos, kokiomis aplinkybėmis tai pasitaiko, kokia vaiko reakcija būna
vienaip ar kitaip reaguojant tėvams. Jeigu tai jo vaikas, iš tokio pasakymo
galima manyti, kad jis žino, kas dėl to kaltas, todėl bando pasiteisinti,
kad "visiems taip būna". Todėl reakcija į šį parašymą buvo visai normali ir
reagavo žmonės, kurie tikrai turi vaikų ir žino, kaip tai būna.