Tema: Re: Vaistai nuo ausies landos grybelio
Autorius: ArunasM
Data: 2010-07-21 00:35:04
esme paprasta - jei vaistas registruotas kur nors, kuo labiau
europietiskoj/amerikoniskoj valstybej, tuo lengviau bet kuriam lietuvos
didmeninkui ji atvezt ir pristatyt i vaistine, kuri ant lietuvos
neregistruota vaista (arba neaitinkanti reikalavimu, pvz ne lietuviska
pakuote) atleidzia su vardiniu receptu (yra speciali forma, su gydytojo,
istaigos vadovo parasu, beigi paciento sutikimu gydytis neregistruotu
vaistu). cia joks ne kriminalas jeigu ka, tik reik suorganizuot :)
konkreciai nitrofungin pasiziurejau, kad cia kazkoks rusiskas... tada gali
but bedu importuojant... gali tekt prasytis furistu parvezt ir rusijos :)
bet tai negi ner vakarietisku multimegakorporaciju gaminamu vaistu tarpe
kazko reikalingo?