Tema: Re: Vaistai nuo ausies landos grybelio
Autorius: pablas
Data: 2010-07-20 22:46:05
ALORA rašė:
> dabar taip, o kai dar mama man gyvenimą reguliavo, taisyklės buvo kitos.
> Reikėjo plaut viską. Ypač tai, ko nesimato. Iki šiol fanų išliko,
> visokias ten žarnas "plaunančių" :)

  Na stai. Kaip jau iprasta, diskusija nukrypo i antra gala.

Pries metus buvo ta pati problema.Gydziausi pas du gerus loristus (del
to, kad blaskiausi tarp dvieju miestu).Abu graziai sutare del
diagnozes:kad yra isorines ausies landos uzdegimas, sukeltas arba
komplikuojamas grybelines infekcijos. Ir abu pareiske, kad deja, bet
ausims skirtu lasinamu vaistu Lietuvoje nera: anksciau naudoti berods
cekiski nelicenzijuoti. Pernai apsigydziau paskirtom priemonem ir
labiausiai termo proceduromis( fito zvakes), taciau priezastis -
grybelis -  liko. Gal i turgu patraukti?