Tema: Re: Vaistai nuo ausies landos grybelio
Autorius: ArunasM
Data: 2010-07-20 23:16:00
siulau susizinot ar apskritai yra kur nors tokiu vaistu bet kurioj europos
sajungos saly ar bent europoj... paskui jau tik delo techniki juos atvezt
tamstai asmeniskai per tam tik skirtus didmenininkus... tam net lietuvoj yra
sukurta vardiniu receptu sistema ypac lanksti ir palanki pacientui... jei
butu zinomas pavadinimas vaisto, kuris tamstai TIKRAI padetu, net ir cia
speju atsirastu zmoniu, kurie padetu ji gaut :)