Tema: AW: nestumas ir gydytojo prieziura
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-11 16:05:42
tos "struktūros" vietomis nuo viduramžių užsikonseravusios ir ne tik
Lietuvoje. teisingiau, Lietuvoj dar tas dalbajobizmas mažiau turi dirvos
plėtotis, galbūt tai vienas iš nedaugelio sovietmečio privalumų. Kur apie
vyro giminaitę rašiau, jos motinėlė irgi pareiškė, kad čia dievo tokia
valia. Būtų tai noramlioj ligoninėj atsitikę, turbūt tai būtų vadinama
tikruoju vardu - medikų aplaidumas. Nu bet, tupumas yra beribis ir vaistų
nuo jo nėra.

Beje, užvakar buvom su mažąja beibių plaukiojime, kaip tik toje bažnytinėje
ligoninėje už kampo. Po plaukiojimo instaliavau į mažylę jogurtą sodelyje,
ir priėjo prie mūsų vienuolė, božyj oduvančik. Šio bei to pasiteiravo, tame
tarpe, ar mažylė čia gimusi. Nenorėdama trikdyti tos dangiškos būtybės
sielos ramybės, pasakiau, kad dėl mano diabeto man buvo patarta gimdyti
pilnos komplektacijos ligoninėj. Nu bet, kaip dažniausiai ir būna su
šventakūpriais, vis tiek tą ramybę sutrikdžiau ir pradėjo bobikė kliedėti
aukštom sąvokom, kad pas juos 'ne tik medicina, bet ir dievas padeda"
(citata) ir bandė išsikamantinėti, kokia čia nedorėlė gydytoja drįso mane
perkalbėti ir taip jų ligoninę apkalbėti (čia citata, aš nieko panašaus jai
nesakiau, sakiau tik 'man buvo patarta'). Tada, įtempus savo bjaurumą,
uždaviau jai klausimą - kas būtų, jeigu gimdymo metu gydytojams reiktų
apsispręsti, ką gelbėti, motiną ar vaiką. Bobulencija net žagtelėjo :) Nuo
atsakymo žagtelėjau aš: gydytojas pas juos, pasirodo, mato, ką dievulis nori
palikti gyventi, ir tą gelbėja ....
Nežinau, kur priežastis, kur pasekmė, bet arba tik tam tikro bukumo laipsnio
žmonės pasineša į religiją, arba pasinešę į religiją žmonės subukėja :)
Vienžo, aš niekada ir nė už ką nesutikčiau pati gultis arba guldyti artimą
savo į ligoninę, kur personalas iki tokio lygio neprofesionalus