Tema: Re: nestumas ir gydytojo prieziura
Autorius: S&T
Data: 2010-04-07 17:48:10
Krikscioniskuose gimdymo namuose, nieko nera susijusio su baznycia tik
pavadinimas...
niekas neklausia apie tavo tikejima ar pan...

ten patiko tai, kad dave laisve del apsilankymu, kada nori i menesi karta
pasirodai tyrimus daro pagal nustatytus reikalavimus, nebent butu
nusiskundimai

visur gerai kur gerai baigiasi.....

jeigu kazko nori paklausti tai rasyk, net nezinau ka cia pakomentuoti....