Tema: AW: nestumas ir gydytojo prieziura
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-07 15:27:51
vyro giminaitei 18-kinei gimdymas krikščioniškuose namuose baigėsi gimdos ir
priklausinių pašalinimu dėl nepastebėtos infekcijos, nes buvo užsilikę
placentos. svarbiausia, kad net pakilus temperatūrai nebuvo reaguota, tipo,
pogimdyminis stresas ar dar kažkokia fignia. Ten mama truputėlį nuplaukus su
bažnyčiomis, turbūt visai būtų šakės, bet merginą išgelbėjo teta, jėga
išvežusi ją į normalią ligoninę. Aišku, taip gali atsitikti ir kitur, bet
anot mano ginekologės, bažnytinėse klinikose tiesiog duodama vietos
natūraliai gimdyti ir dažnai įsikišama per vėlai. todėl gimdant namuose su
pribuvėja praktškai saugumo užtikrinimas tas pats. Aš pati persikrausčiau į
kitą miestą 8 mėnesį, staigiai susiradau pašonėje esančią ligoninę, turinčią
gimdymo skyrių. Kai pasakiau ją ginekologei, ji mandagiai paklausė, ar man
labai svarbu gimdyti bažnyčios ligoninėje (aš tai jų neskiriu, kol vienuolių
nepamatau :) Kai pasakiau, kad ne, pasiūlė man rinktis kitą ligoninę,
medicininę.

įtariu, kad Lietuvoje gal tas skirtumas dar nėra toks didelis, bet geriau
susižinoti, kuo visgi skiriasi ligoninės koncepcija