Tema: Re: apie kompiuterin� tomografij�?
Autorius: bzik
Data: 2010-04-07 15:29:35
buvo laikas, kai kas pusmeti lankiausi pas provincijos masazista, manualines terapijos mokslus praejusi Svedijoj. Darydavo viso kuno taskini masaza su siokiais tokiais palauzymais. Per 4-5 seansus skausmingos vietos susitvarkydavo, sutraukti raumenys atsileisdavo. Bet po to nieko nedarant vel viskas grizdavo i vietas.
Veliau teko lankytis pas tuo metu viena labiausiai giriamu Vilniaus manualistu. Pora seansu siek tiek palauze ir pamates rezultatus dave lapa su pratimais.
Kai savo malonumui lankiau masazo pamokeles, mums kale i galva, kad dauguma problemu del silpno nugaros raumenyno. To pasekoj krypsta stuburas, uzpaudziami nervai, kinta judesiai, organai pasistumia ir t.t. Ir ligos turetu but gydomos ne brukant vaistus, o reguliaria mankstele. Deja tai tiesa. Bandau kas ryta nors trumpai padaryt serija pratimu. Kai apleidziu, po kokio menesio atsiranda skausmai juosmeninej srity, peciu juostoj.