Tema: AW: apie kompiuterin tomografij ?
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-07 14:52:47
man manualistas atitaisinėjo lūžusį pirštą. Kiek atitaisė, tiek išliko ir
per 5 metus nepasikeitė nei skausmingumo, nei funkcionalumo atžvilgiu.
Stuburą irgi kažkada teko manualinti, bet ten buvo trauma, iššokęs
slankstelis. Vienas manualistas darė, baisiai skaudėjo pati procedūra, bet
poveiksi buvo. Po to kita manualistė darė, daug mažiau skaudėjo, ir poveiksi
buvo tas pats. Galutinai, kaip minėjau, padėjo osteopatė. Tai visai
neskaudėjo ir poveikis buvo :) Stuburas toks dalykas, jeigu tu jį atitaisysi
manualinėmsi terapijomis ir po to kiaurą parą kiurksosi prie konpo ar
teliko, savaime aišku, kad poveiksi bus trumpalaikis, nes taip ir sveikas
stuburas pareina. reikia mankštinti stuburą, bet ne kočioti :)

Dėl MRV, tai žiūrint, kokia MRV sistema ir kokia ritė naudojama. Tikrai yra
trijų dalių ričių, kurios daro viso stuburo MRV vienu metu. Ir jų tikrai yra
Lietuvoj :)