Tema: Re: apie kompiuterin� tomografij�?
Autorius: dd
Data: 2010-04-07 11:31:54
Na man nuo nugaros skauskmu padejo fizioterapija. Is pradziu labai
skeptiskai ziurejau i si "sporta" su bobutem, bet po fizioterapijos ir
masazu kurso nugara pasidare darbine(galiu daryt traukas su nedideliu
svoriu, jokio skausmo nebeatsiranda). Fizioreterapijos uzsiemimus ir
kazkiek masazu kompensavo ligoniu kasos(Cia lankiaus Panevezio
reabilitacijos centre).

Man butu idomi nuomone suprantanciu apie manualines terapijas. Ar tas
nugaros atitaisymas nera trumpalaikis? As internete ieskojaus
informacijos, tai vieni tas terapijas giria, kiti raso, kad tai laikinas
pataisymas(ar net po kurio laiko gali dar labiau stuburas iskripti).

Ir dar: Kur Lietuvoje pasidaryti pigiausiai MRT galima? Kiek suprantu
norint matyti visa stubura reik daryti 3 daliu tyrima? Kolkas pigiausiai
radau uz ~600lt.