Tema: Re: truputi OT: GMO
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-28 01:07:12
Per žinių radiją girdėjau paaiškinimą, jog gmo su natūraliais gali
susimaišyti ir baisu, nes yra visokių genų, kurių žmonėms nereiktų. Ten
kalbėjo apie gmo bulves ir juose esantį geną atsparų antibiotikams,
jeigu tokių gmo bulvių genai susimaišytų su natūralių, o tai įmanomą
(žiedadulkės ir pan), tuomet žmones bus sunkiau gydyt.

Ir apskritai, žmonių pasauly kiek per daug, jeigu jau neišsimaitinam,
tai ką jau padarysi. Hmm, žiauriai čia taip, bet kaip ten sakoma apie
kiekybę ir kokybę...