Tema: Re: truputi OT: GMO
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-25 12:11:04
reiktu kalbet ape du skirtingus pasaulius, ir tuomet apie du skirtingus pliusus. GMO skurdzhioms shalims:
galimybe tiesiog, nemirt ish bado - kas mano supratimu yra shioks toks pliusas zhmonems mirshtantiems ish bado.
ir gmo ishsivyschiuioms shalims:
chia yra kelios rushys genetishkai modifikuotu organizmu naudojimo budu - tiesiog gausesniam esamu kulturu derliui (dazhnaiusiai organizmai buna su terminatoriais, ne tais, kur paskui bega gebet saros konor, o tais, kurie neleidzhia naudot derliaus kaip seklos - o tenka sekla pirkt vel). antras variantas, tai sugebejimas augint kulturu, kurios shiaip neauga tavo platumose. Pliusas vietiniams zhmonems - nereikia importuot norimu vaisiu/darzhoviu ish kitu shaliu (nezhinau ar shitas dalykas jau masishkai naudojamas).
kiti pliusai yra: derlius atsparesnis transportavimui.

Del peticiju/baimiu/kliedesiu. Yra labai teisingas reikalavimas, kad jei produktas padarytas ish genetishkai modifikuotu organizmu - tai turi ispet etikete. Valio, kas bijjos toku dalyku, tesiog nepirkit ir nenaudokit tokiu produktu, o kelt panika, nes 'mano giliu ir nieko neparemtu isitikinimu tai yra blogai!' - yra kaip minimum egocentrishka (chia labai shvelniai pasakius)