Tema: Re: truputi OT: GMO
Autorius: VNO
Data: 2010-03-25 14:15:51
> reiktu kalbet ape du skirtingus pasaulius, ir tuomet apie du skirtingus pliusus. GMO skurdzhioms shalims:
> galimybe tiesiog, nemirt ish bado - kas mano supratimu yra shioks toks pliusas zhmonems mirshtantiems ish bado.

o nemanai, kad mirimas is bado yra pisimosi be perstojo rezultatas?
kam rizikuoti modifikuojant produktus del piliuku afrikoje?
ypac kai sprendima, pinigus ir technologijas valdo nup bado nemirtancios salys.
neteko girdeti, kad kokia Somali ar panasi salis Afrikoje svarstytu gmo klausima.

> ir gmo ishsivyschiuioms shalims:
> chia yra kelios rushys genetishkai modifikuotu organizmu naudojimo budu - tiesiog gausesniam esamu kulturu derliui (dazhnaiusiai organizmai buna su terminatoriais, ne tais, kur paskui bega gebet saros konor, o tais, kurie neleidzhia naudot derliaus kaip seklos - o tenka sekla pirkt vel). antras variantas, tai sugebejimas augint kulturu, kurios shiaip neauga tavo platumose. Pliusas vietiniams zhmonems - nereikia importuot norimu vaisiu/darzhoviu ish kitu shaliu (nezhinau ar shitas dalykas jau masishkai naudojamas).

gerai cia del seklu paminejai. Tas bajeris man patinka - kasmet reikia gi seklas pirkti, savu gi negali net teoriskai tureti.

> kiti pliusai yra: derlius atsparesnis transportavimui.
>
> Del peticiju/baimiu/kliedesiu. Yra labai teisingas reikalavimas, kad jei produktas padarytas ish genetishkai modifikuotu organizmu - tai turi ispet etikete. Valio, kas bijjos toku dalyku, tesiog nepirkit ir nenaudokit tokiu produktu, o kelt panika, nes 'mano giliu ir nieko neparemtu isitikinimu tai yra blogai!' - yra kaip minimum egocentrishka (chia labai shvelniai pasakius)

mane asmeniskai baimina (gal del informacijos stokos): a) nemosifikuoti produktu isnikymas ir/as susimaisymas, neistirtas poveikis sveikatai.

VNO