Tema: Re: Suradau savo vyro diskusijas
Autorius: awakening
Data: 2010-03-23 09:14:23

Senai pastebeta, kad internetas turi kazkokiu tai
mistiniu galiu, lygtai atsiveria galimybe isreiksti savo
slapciausias mintis. O rezultatas, kad prie klavos, kaip
girtas prie vairo, pirma kaifuoji, po to uzsirauni ant visokiu
problemu...
O kodel geda, jei rasytum visada protingai, tai nebutu,
bet bandai protingai, o gaunasi durnai....net pats nepastebi kodel
Negi dabar visa kalte versi internetui, kaip ir visur silpnesni
paskesta stipresni isplaukia....as tai uz narkotikus :)
be ju butu liudna ir ner cia ko gedytis, nerasyk tada -
nevartok narkotiku, neziurek porno, nezaisk kompiuteriniu zaidimu,...