Tema: Re: Suradau savo vyro diskusijas
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-03-23 01:46:57
o, įdomi tema :)
matau, kad esi trolis, bet truputį prasitarsiu :D

...kažkada draugė surado mano diskusiją (pakankamai nekaltą)
buvo afygiennas skandalas, buvau loxas, nu ir lameris be abejo

tada panaudojau funkcijas search, think, beigi kažkokį  primityvų passwordo rekoverį
irgi "kai ką" radau

rezultatas - jau keli metai net akių nerodo, nes gėda
man tai ją nesunku rasti ir virtualiai ir fiziškai, bet neturiu intereso šūdo krūvą pagaliu drabstyt

--
'(oo)'