Tema: Re: Suradau savo vyro diskusijas
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-22 14:05:09
rasiau "jeigu."
O siaip-nemaza atveju, kai ziurimos narsimo istorijos, instaliuojamos sekimo programos, o paskui: "internetas nera toks anonimiskas-uztikau atsitiktinai :)" Laikai keiciasi-web kameros stebi per rozetes skylute,  kompe gali buti uzregistruotas baveik kiekvienas klaviso paspaudimas-tad turint su technologijomis  susipazinusia zmona "sekle-morka", kuri mano, kad vyras neturi nuo jos turet JOKIU paslapciu, norisi prisigert ir apsiverkt nuo istikusio likimo  :)