Tema: AW: Noriu sex
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-11 14:36:06
tai jau jo :)

be to, aš nelabai tikiu, kad nevykusi pradžia gali viską sugadinti. Turbūt
ta pradžia dažnai būna nevykusi, abejose pusėse :) Tik gal pagyvenę diedukai
šitą argumentą kartais naudoja, norėdami suvilioti nekaltas miargas :) Tipo,
jo patyrę ir padarys tai "gerai". Arba problematiškos moteriškos gal tuo
bando paaiškinti savo problemas. Aš nekalbu čia apie tikrai traumuojančius
patyrimus.
Žodžiu, kad ir ką tėvai į galvą kalė, kad ir koks nevykęs buvo pirmas
kartas, tolesnis gyvenimas ir kartu įgaunama patirtis tokius praradimus
greitai pataiso. Jiegu, žinoma, ta gera patirtis būna...