Tema: Re: Noriu sex
Autorius: xx
Data: 2010-03-10 14:41:53
> reiskia ne taip dar blogai :), kad motyvacijos stinga.
> Vaikai uzauge. Niekas formaliai neliepia paramos dalint. Turesi - duosi.

Nu jus duodat...
Tai reiskia taip parastai, ..dukroms pasakai, ai zinokit dabar as neturiu,
jus ten uz mokslus mokekites pacios ir maistui ten vyniokites kaip ismanot,
ane ???
Na tai koks as tada buciau tevas ju akyse ???
Gal kas nors ir gali, bet sitaip as padaryt tikrai negaliu...

> Namus gali palikt, jei nieko juose nepriklauso. Bet jei dirbsi sau, ziurek
> kazka uzsidirbsi.

Na tai namai mano statyti ir mano daiktu ten pilna...
Cia kaip sakoma, man nepriklauso sienos...bet siaip tai cia gyvenu jau daug
metu... man jie visai mieli...
gai gryztu koju patiest...

O uzdirbti siais laikais kitiems namams tikrai nebeiseis, tik tiek, kad pats
prasimaitinciau...