Tema: AW: Noriu sex
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-10 13:23:00
aš tikrai tuo įsitikinusi, nes kai man pademonstravo, mane nuo jo supykino
ir aš jį palikau, būdama su mažu vaiku ir be pragyvenimo šaltinio. ir nuo
tada mano gyvenimas rožėmis klotas. Nebūtų pademonstravęs, iki šiol žąsiną
turbūt būčiau kentėjusi, net nupurto pagalvojus :)
Sutuoktinis yra žmogus, kuris ir džiaugsme, ir varge. O jeigu jis tave taip
provokuoja, jis negali būti tau artimas ir tokiu negali pasitikėti. Tad jis
nieko nevertas, nes vien pasidulkinti galima ir kitur. buvimas su tokiu
žmogu yra savęs žeminimas