Tema: Re: Migdomieji to gelezys
Autorius: awakening
Data: 2010-02-27 13:20:19
As noriu tiesiog pasakyti, kad esu ziauriai
geras, del to ir nesizudau.

Bet ka gali zinoti, turi visgi irodyti, kad
gyventi labiau apsimoka nei mirti.

Nes tas jausmas kuris kamuoja yra beprasmybe,
jautiesi niekam nereikalingas, nerandi nieko gyvenime
idomaus ty nuobodybe, ne tik senbernyste, bet
dar prisideda ir vienatve, bedarbyste, visa diena guli
nieko nedarai, arba vaikstai is kampo i kampa....

Atrodo, kad viskas sudas, telikas sudas, internetas sudas,
kompas sudas, kino teatras sudas, laikrasciai sudas, baznycia
sudas is viso nera jokiu galimybiu gyvenime, jokios laisves
lygini save su kaliniu esanciu vienutej iki gyvos galvos.

Taip kad apie savizudybe, pastoviai galvoju, man kazkaip
lengviau, netgi ieskau visopkiu virviu, ziuriu ar skauda
butu kartis, galvoju kokiu yra vaistu, gal kalio cianido
ar ko.

Ir yra ir depresijos apraiskos. Viskas cia yra per psichiatrine
ligonine. Ir depresija ir mintys apie savizudybe. Pirma patys
specialiai padaro o po to reik tiketis, kad pades nuo to
ka patys daktrai pridirbe, man sugadino gyvenima.
Daktarai tycia zaloja zmones ir griauna ju likimus.
Ir ivaro liga, o po to dar gydo nuo tos ligos, kuria patys
ivare.