Tema: Re: Migdomieji to gelezys
Autorius: Ness
Data: 2010-02-25 22:57:13
tada wilkommen i rateli ir pats :) Kam nereikia demesio? Tie cia neraso.
Viskas del to tvarkoje, zmones nori bendrauti, vienas nori to, kitas ano, ne
tame klausimas.
Reikalas tame, kad zmogus nei duoda kazka vertingo kitiems savo rasliavomis,
nei skaitosi su kitais dalyviais (zr. ankstesnius postus).
Bet uzduoda nelengvus klausimus, nors stilius tai... Ar turi jam ka atsakyti
ar trukdo tai, kad isvis su juo bendraujama?
Man atrodo jis ne psichas, net nemoka apsimesti, bet tik siaip nusivyles,
nes negaves is gyvenimo ka jo draugai ar aplinkiniai jau senokai turi.
O negaves todel, kad nemoka pats duoti. Visas bendravimas yra mainai - kazka
duodi kazka gauni. Paduosi nesamone - nustebinsi. Antra karta nuo taves
nusisuks. Turi isiklausyti ko reikia zmogui, jei nori jo bendravimo.