Tema: Re: Migdomieji to gelezys
Autorius: awakening
Data: 2010-02-26 23:29:26

Kaip gali buti neidomu gyvent, kiekvinenas
turim kuna, rankas ir kojas, tik nevienodus,
nevienodas psichikos savybes, esam kaip
kovos masinos, kurios ant saves turi viska
isbandyt, pas mane kazkiek yra proto, geras
kuno sudejimas, gera reakcija (bet akiniai, dantys genda)
genai, o kam to viso reikia...tam kad isgyventi
po saule, bet pvz as pagalvoju, kad turiu daug
pranasumu pries daugeli...o kas is to nei as
bobu turiu, nei draugu per daugiausia...o kodel....
aplinka gal........
viskas idomu..visi zmoniu skirtumai ir ligos....
bet ligos buna ir igytos, galima nusipjaut pirsta ir viskas,
galima pragert kepenis, cia gi jau ne genai...
niekieno kelias nera vienodas, kiekvieno skirtinas...
tai lemia genai ir aplinka...

cia isvengiangiant kalbu apie tai kas yra darbas.