Tema: Re: sizofrenija ananizm i oruzije masovovo porazenija
Autorius: Viktor Blago
Data: 2010-02-17 22:04:29
Pakeisti pasauli...hmz, geriausias budas
uzsimest tablete :) Nieks nezino kaip tos
smegenys veikia, nes pastoviai parkes ir
parkes, zmogus kai negauna malonumo jis
pradeda parintis, tai kankina klausimai kaip
visata atsirado, kaip vystesi gyvybe, tai nepatinka
ka televizorius rodo, tai pastoviai nuomones su
kitais zmonem nesutampa, pilna neatsakytu klausimu
gal cia ir yra sizofrenija...