Tema: Re: sizofrenija ananizm i oruzije masovovo porazenija
Autorius: Ness
Data: 2010-02-17 14:02:26
kiekvienas zmogus savotiskas ir kol tas savotiskumas niekam nekliuva ar
netgi yra naudingas, tol viskas kaip ir puiku. Kai atvirksciai - prasideda
interesu karas ir tampa svarbu kas stipresnis o ne kas didesnis ligonis.
Panasu, kad kiek per jautriai reaguoji i aplinka, gal per didelio noro
staigiai pakeisti pasauli?
Apsiramink ir sirk kartu su visais (tik i ta mashina neilaviruok =)