Tema: Re: sizofrenija ananizm i oruzije masovovo porazenija
Autorius: Viktor Blago
Data: 2010-02-17 13:27:40
Nu dv lietuviskai....cia kaip gincytis
apie dieva, vienam uzsisuke varztai ant to dievo...
beprotybe...taip ir cia. cia yra daktaru beprotybe...
kaip sakydavo, kad tarybiniais laikais sveikus
zmones gydydavo ir netgi i kapus nuvarydavo,
tai ir dabar tas pats...as nesuprantu kodel taip
yra...is kur atsirado tos psichiatrines...po to dar
apsaukia ligoniu ir dar visam gyvenimui...jau nekalbu
kad ivaro depresija...is vis gali priverst nusizudyt...
ir sugalvoja kokia diagnoze visiem ta pacia....
as esu anksciau skaites kas yra sizofrenija, kai
zmogus paplaukes, keistai elgiasi ten, galvojau
kad sizofrenika tai labai retai sutiksi, kad cia tik
apdovanoti kurybingumu zmones serga, kad
cia serga tik garsus meninkai, politikai ir panasiai...
pasirodo, kad cia viskas MELAS! tokias diagnozes
kiekvienam dalina, kuris papuola ant psichiatrines
masinos.