Tema: Re: Q: GMO
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-04 10:05:31
VaiduiB, o Ypach BishopaZ'ui
http://www.nature.com/embor/journal/v2/n4/full/embor436.html

aishku kazhkodel nemanau, kad perskaitysit...

atsakymas I VaidoB klausima apie nerealius derlius:
~50% derliaus tropinuose regionuose sunaikina kenkejai (dar nemazha dali
grybeliai ir panashus dalykai) - variantai du arba naudot pesticidus, kurie
yra salyginai brangus ir gamtos tikrai nemyli, arba genetishkai modifikuotus
javus, kurie yra atsaprarus kenkejams. Kas ish to gaunasi - kad realiai tu
neprarandi daugiau kaip puses lauko. O mes dar neaptarem derlingumo klausimo
(genetishkai modifikuoti javai, kurie tiesiog gali augt net nederlingose
zhemese).

Paskaitykit straipsni esanti aukshchiau, jis labai grazhiai atsako I visus
prieshininku keliamus klausimus.