Tema: Re: GMO
Autorius: RS
Data: 2010-02-04 04:00:19
na koks jau ten salininkas.. px man tie GMO :) as tik pasiuliau pries
kitiems aiskinant pirma paciam issiaiskinti, ir dar kai ka ant lekstutes
padejau, sukramtyti liko. Kadangi tamsta irgi tai domina, tai pasiulymas
savisvietai irgi galioja, nes sorry, bet akivaizdu esi visiskas bambukas
tuose klausimuose, ir tai neizeidimas, nes visi mes kazkur bambukai :) , o
kazkur nevisai , bet jei kas labai domina, verta ten giliau pakapstyti,
uzuot aklai itikejus mitais.