Tema: Re: Q: GMO
Autorius: VaidasB
Data: 2010-02-03 15:58:50
Jei tavo nemodifikuotam lauke netyčia atsiras modifikuotas augalas iš
kaimyno, tai mokėsi pagal pilną programą, kaip už entelektinę nuosavybę.

Norėčiau nuorodos apie nerealius derlius, nes mano kuklia nuomone, esmė
yra augalo atsparumas roundupui ir panašiems reikalams (kalbant apie
plačiai paplitusias kultūras). Perki sėklą, perki roundupą - neauga
niekas kitas tik ta kultūra. Gal iš čia ir atsiranda tie nerealūs
derliai, tik įdomu kiek, palyginus su ne GMO...

Šalys: Indija, Paragvajus

linkų neduosiu, google gali rast :)