Tema: Re: Q: GMO
Autorius: VaidasB
Data: 2010-02-03 14:18:11
Nu, o kas čia kliedesius skleidžia?
Gelbėja nuo bado? GMO kuria tokios kompanijos, kaip Monsanto, kurioms
giliai dzin yra tavo milijonai badaujančių. Jų tikslas yra pinigai.
Perki sėklą iš jų, purški jų gamybos herbicidais ir kitokiais brudais,
nes sėkla atspari tam reikalui. Kitais metais vėl perki sėklą iš jų, nes
tavo subrandinta kultūra yra nevaisinga. Modifikuoti javai didesnio
derliaus neduoda.

Jei padarytų javą, kuris augtų dykumoj, ir jį padovanotų negrams -
valio, aš tada už. Bet realiai už viso šito yra tik pinigai

http://gmolt.wordpress.com/2009/05/29/pasaulis-vaduojasi-nuo-gmo/