Tema: Re: Hemoglobino pakelimas
Autorius: opapa
Data: 2009-12-14 15:20:16
esme tame, kad gelezis issisavina tik kartu vartojant C vit. tai jei tai yra
vaisti, juos reikia uzsigerti C vit. turincio gerimo, pvz. i vandeni ipylus
citinu sulciu ir pan.. tas pats galioja mesytes vartojime, norint, kad is
jautienos organizmas issisavinu gelezi, butina ji valgyti su C vit.
turinciomis darzovemis.
granatas labai tinka, jei vaikas nealergiskas. o siaip visos raudonos
darzoves ir vaisiai turi gelezies.
burokeliu sultis reikia sveziai spaustas gerti tik po keliu valandu ir tik
su slakeliu aliejaus. butu gerai i grikiu kose prideti truputi morkyciu ar
svoguniuko, jei vaikas valgo su tupuciu aliejuko ar sviestuko.
neskaiciau visko, tad nezinau, kas jau buvo siuloma, todel surasiau viska,
kas patikrinta. kai nescia buvau, tai per savaite hemoglobina atsistaciau,
bet tik kai viska ti suzinojau, tai dar uztruko :(