Tema: Re: Hemoglobino pakelimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-02 12:48:08
geležies turinčių produktų negalima užgerti pienu, bet reikia (kaip jau
minėjo kažkas) valgyti su vitamino C turinčiais produktais. Tuo tarpu
motinos pienu užgerti geležį netgi reikia, nes jame yra medžiagos,
padedančios geležį įsisavinti (laktoferino).

Jeigu gers, burokėlių aplesinų arba obuolių sulčių galima pamėginti duoti.
Raudona mėsa labai svarbu. Džiovintos slyvos ir abrikosai. Bet mano dukrai
(nustatė anemiją 8 mėn.) maistas nepadėjo, padėjo "Ferrum Lek" sirupas. Tam
tikra prasme, "pramušė", o dabar jau pusmetį sėkmingai palaikom hemoglobiną
normos ribose maistu.