Tema: Re: Hemoglobino pakelimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-04 13:34:35
tirstuma nesityriau-jeigu toks specialus testas egzistuoja. Tiesiog-einu kraujo nusileisti ir vis sako , kad pas mane aukstas hemoglobinas, tipo tirstas, nes vandens gal mazai vartoju. Vartoju lygtai pakankamai, obuoliu su vinimis irgi nebevalgau  jau metai :) Pergyvenu todel, kadangi tevukui jau buvo mikro insultas, tad mislinu-kada eile man-gal eit skustis gydytojui, lai jau israso skystinancius? kai uzsikis-bus per velu ............