Tema: Re: Kiek reikia išgerti vandens?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-11-25 11:44:13
nu imho teisingai destai, aisku as netikiu, kad jie ten man linkejo kazko
negero, juk ne vaistus propagavo, o vandeni, akivaizdu yra tas zvyriukas pas
mane, sake reikia vandeni sureguliuoti, bet, kad sirdis prades sokineti, tai
cia niekaip nelaukiau. Velniop reiks mesti, juoba, kad tos pacios zalios
arbatos irgi per dien ne viena puoda isgeriu.