Tema: Re: Kiek reikia išgerti vandens?
Autorius: Dex
Data: 2009-11-24 11:00:48
del elektrolitu plovimo tai tikrai ironijos reikia, bet cia turbut ne
tau turejo buti adresuota :)

o siaip pamastymui - jei pilant bele kiek vandens per burna i organizma
jis viska islpautu, tai kokio xiero slapimas po kurio laiko darosi nebe
geltonas, o baltas? O gi todel, kad organizmas salina tik tas medziagas,
kurias jis nori salinti (kalbu ne apie prakaitavima siuo atveju), ir
pervarius per daug skycio, tiesiog gaunasi tu salinamu medziagu trukumas
santykiui salinamo vandens, todel slapimas darosi baltas, kai vanduo.

Ir tai visai nereiskia, kad jei daug gersi, tai visas savo organines
medziagas ismysi, tiesiog tai yra dar vienas eilinis medicinos mitas.

Sekmes geriant vandeni

Dex