Tema: Re: Kiek reikia išgerti vandens?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-11-24 17:18:26
nu prie ko cia amerikonai, kiek man zinoma, jis ten tik nugelezintas ir tiek
ziniu. Be abejo tai yra komercija, nes is ciaupo gerokai pigiau. Bet
zygiuose gert iz ezero tai tikrai cia extremaliai, kur melduose
atitrukusiuose tinkluose papuvus zuvis plaukios ir se tau prasau. Nu is
tekancios upes gal dar dar, bet ir tai.