Tema: Re: Kiek reikia išgerti vandens?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-11-24 13:50:04
bliam panasiai ir isgeriu dabar kasdien, bet ko tai sirdies pusej pradejo
mausti kartais, net kartais ir dazniau, o ir raumenis spazmuot kaip cia
kazkas rase. Anksciau, kai tiek nebegerdavau (duok die isgerdavau 2-3
stiklines dienoj), tai su sirdim jokiu problemu nebuvo. Pliam dabar galvoju,
gal man tie 2ltr kasdien yra perdaug? Kame gali but saknys? Siaip nesu zemas
ir svorio uztenka (Ugis 1.90m, svoris 92kg.), bet gal tiek nebelakt? Kas
zino? Geriu, nes zinoj, kad kairiam inkste jau yra smeliuko ar tai smulkiu
akmenuku...