Tema: Re: Idėjų gimtadienio dovanai moteriai
Autorius: saule
Data: 2009-11-10 08:17:10
nera blogo oro  :) ar blogos vietos :) svarbu geras nusiteikimas ir gera
nuotaika , viskame galima zavesio atrast (pavyzdziu galeciau daug duot) ir
tos emocijos patirtos kartu, bet jau man yra daug malonesnes jei valanda kol
kazkas kitas man daro pedikiura ar masaza. O aplamai tereikia fantazija
pasitelkt (jei tokia yra) jei ne tuomet belieka pirkti paslaugas ir tiketis
, kad jos bus malonios.