Tema: Re: Idėjų gimtadienio dovanai moteriai
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-09 17:15:50
Na, remis rašė, kad "esant poreikiui, paliekame vaiką kam nors". Tai
matyt turi kam. Tikiuosi, kad neskambina pagal skelbimą prieš išeidami
pirmam pasitaikiusiam :)))

Dar priklauso, kiek tam kūdikiui amžiaus, ir ar pati maitina, nes tai
irgi faktoriai iš esmės įtakojantys turimus laiko rezervus (tiek
fizinius, tiek psichologinius).