Tema: Re: Idėjų gimtadienio dovanai moteriai
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-09 17:58:08
a, tai tada gal ir tinka :)

mano gimtadienio proga (mažajai buvo 7 mėn.) brangiausiasis išvežė mus visus
savaitgalį pasižmonėti į miestą, kuriame gyvena mano 15 metų nematyta
vaikystės draugė ir netoli kurio yra Legolendas. Aš gavau progą pora valandų
paplepėti, sūnus apturėjo savo malonumą legolende, mažoji pas mus apskritai
visada visom atrakcijom patenkinta, ir sąžinė buvo rami, kad nieko
neskriaudžiu savo savanaudiškais tikslais :) Bet čia ne kiekvienam atvejui
tinka. Visų pirma, mūsų mažoji absoliučiai neproblematiška. Antra,
romantiškų pasisėdėjimų dviese ar kažkokių procedūrų vienai ir taip
netrūksta, o vat galimybės nuveikti kažką visiems kartu nesimėto. Tad mano
atveju dovana buvo ideali