Tema: Re: Idėjų gimtadienio dovanai moteriai
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-09 13:12:30
Keičia poreikius.
Bet kaip supratau, auginat patys ir vieni.

Tai gali padovanoti romantišką vakarą: suorganizuoji, kam ir kuriam
laikui atiduodat vaiką. Suorganizuoji bilietus į kur nors pagal
interesus (klubas-kinas-teatras-ką aš žinau kas dar). Vaiko priežiūros
laiką numatai tokį, kad liktų bent 2 valandos iki renginio, kurį galima
skirti įvairiopiems išsamiems pasigražinimams.

Arba užsakyk geram viešbutyje kambarį su rožėm ir šampanu :) Nusivesk į
tas vietas, kur dažnai ir mielai būdavot dviese, kol dar nebuvo vaiko.

Jei jau galvoji apie visokius pedikiūrus ir procedūras, tai gali
pagalvoti ir apie kokią nors super duper kirpyklą ar grožio saloną su
asmenine stiliaus konsultacija.

Arba surask ir pasamdyk moteriškę, kurį savaitę (ar kiek išgali tavo
kišenė/yra noro) ateitų ir, supirkus produktus, išvirtų pietus (ar
vakarienę jums abiems, čia jau kaip jūsų dienos režimas/įpročiai)