Tema: Re: begiojimas ryte - pliusai ir minusai
Autorius: hyperspace
Data: 2009-10-25 11:57:53
1) turi buti ismiegama 8 val miego (gali buti 7-9val, priklausomai nuo
kiekvieno zmogaus organizmo).
2) nuo atsikelimo iki begimo pradzios turi praeiti 15-20 min, kad kunas
atsibustu is miego busenos ir sirdis butu pasiruosusi dirbti.
3) isgerk siltos arbatos pries begant (arba nerugsciu sulciu skiestu
siltu vandeniu, pvz bananu/persiku/vynuogiu/slyvu). per nakti kunas
sunaudoja skyscius (ne veltui sakoma kad rytas prasideda nuo WC),
kraujas sutirsteja, sirdziai tenka didesnis kruvis
4) pries begima gali lengvai lengvai atlikti tempimo pratimu ciurnom,
keliams, dubeni palankstyti. Po miego kunas sustabarejes, ir jei
stipriau timptelsi - trauma gausi.
4) is pradziu 100 metru paeik greitu zingsniu, paskui bek palengva,
ristele, taip kad galetum kalbetis, jei neturi su kuom kalbetis,
sveikinkis su visais praeiviais ir kitais begikais, nepamirsk sypsotis :)
5) po begimo gali atlikti rimtsnius tempimo pratimus
6) dusas, o pabaigoje duso keletas sekundziu salto salto duso, man
nerealiai patikdavo - atgaivindavau visai dienai :)
7) nepamirsk papusryciauti po rytinio begimo